Via een collega-copywriter kwam ik in contact met ENGIE Smart Digital Operations. Of ik ervaring had met IT? Yep, jarenlang schreef ik teksten voor Ordina. Van brochures, jaarverslag, klantverhalen tot magazines. Of ik ervaring had met websites? Weer vinkje. De pitch voor de opdracht won ik. Daarna was het documenten lezen, IT-experts en consultants spreken en vooral denken (en schrijven) vanuit de klant. Waar ligt de hij wakker van? Welk probleem lost deze dienst of service op? Wat is de meerwaarde van SDO? De contacten met IT’ers en marketeers waren leuk, warm en waardevol. Belangrijk, want die positieve energie had ik echt nodig bij zo’n pittige, grote en complexe klus. En blij met deze aanbeveling op LinkedIn:


Inmiddels heeft ENGIE alle services ondergebracht in EQUANS: https://www.engie.nl/zakelijk/technische-dienstverlening/it-dienstverlening

P.S. Ja, er kwamen nog vele kleine opdrachten. Vooral over Cyber Security, maar daar kan ik niets van laten zien. Ook andere onderdelen van ENGIE klopten bij mij aan. Mooi referentieverhaal geschreven over zorg en techniek:

Isala & ENGIE_010_FMT magazine_07

Project details
Like it?
More sharing options

Via een collega-copywriter kwam ik in contact met ENGIE Smart Digital Operations. Of ik ervaring had met IT? Yep, jarenlang schreef ik teksten voor Ordina. Van brochures, jaarverslag, klantverhalen tot magazines. Of ik ervaring had met websites? Weer vinkje. De pitch voor de opdracht won ik. Daarna was het documenten lezen, IT-experts en consultants spreken…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *