Van niets naar een mooi personeelsmagazine. Wat is dat creatieve denk-en doeproces toch leuk. Van eerste ideeën, interviews, fotografie, vormgeving, drukwerk tot blad op de deurmat.

Het delen van persoonlijke ervaringsverhalen is belangrijk. Om te leren van elkaar. Om elkaar te inspireren, aan te moedigen en te enthousiasmeren. Ook vergroot je met verhalen de kennis van de organisatie: wat doen we eigenlijk allemaal en voor en met wie?

Een personeelsmagazine stimuleert trots en betrokkenheid voor het goede werk van Woonstad Rotterdam en alle medewerkers. De verhalen zijn eerlijk, openhartig, warm, authentiek en er is ruimte voor een kritische noot. En uiteraard sluit de bladformule aan bij de missie van Woonstad: samen bouwen aan een fijn leven in Rotterdam. Voor nu en later.

In de redactionele mix staan de drie kernwaarden centraal: oplossen, samenwerken en het verschil maken. De teksten zijn uitnodigend, persoonlijk, herkenbaar, concreet, prikkelend en met een knipoog.

Op de achterpagina is er ruimte voor de Woonstadsdichter. Elke editie een gedicht over wonen in Rotterdam.


Eindredactie: Simone Bel, senior adviseur marketing & communicatie a.i.

Vormgeving: L5 to brand https://www.l5.nl/

Fotografie: Annet Delfgaauw https://annetdelfgaauw.nl/

Project details
Like it?
More sharing options

Van niets naar een mooi personeelsmagazine. Wat is dat creatieve denk-en doeproces toch leuk. Van eerste ideeën, interviews, fotografie, vormgeving, drukwerk tot blad op de deurmat. Het delen van persoonlijke ervaringsverhalen is belangrijk. Om te leren van elkaar. Om elkaar te inspireren, aan te moedigen en te enthousiasmeren. Ook vergroot je met verhalen de kennis…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *