Samen met het creatieve branding bureau MasterMakers uit Utrecht weer een gaaf magazine mogen maken voor Tele’Train | Onderwijskundig advies, e-learning en training. Thema van GAVE 3: e-learning.
Wanneer zet je e-learnings in en hoe maak je ze leuk, afwisselend en leerzaam? En hoe differentieer en personaliseer je de leeractiviteiten, zodat iedereen gemotiveerd is en daadwerkelijk iets opsteekt?
Ik mocht twee klanten van Tele’Train bezoeken: Holland Casino en de NVWA. Wat was jullie vraag en hoe is die door Tele’Train ingevuld? Hoe zien de e-learnings eruit en wat leveren ze op? Hoe passen de e-learnings in het leerlandschap?
Klantverhaal Holland Casino
Bij Holland Casino werden medewerkers enthousiast gemaakt voor vijf nieuwe foodconcepten. De foodconcepten werden onder meer via de guest journey in woord en beeld uitgelegd. Inhoud, onderwijskunde en een aantrekkelijke vorm komen bij elkaar.
Klantverhaal NVWA
Het Klantcontactcentrum NVWA heeft de onboarding van nieuwe medewerkers leuk en leerzaam gemaakt. Goede kennis van zaken is essentieel voor medewerkers. “Tele’Train heeft ons aangenaam verrast met leuke, creatieve onderdelen, zoals een podcast, een videoboodschap en een animatie.” Zo kan het ook!
Hester Mager in het voorwoord Waar loop jij warm voor?:
“Altijd een stap extra. Dat zijn wij. In alles wat we doen. Of het nu om complexe onderwijskundige projecten, games, e-learnings, klassikale trainingen of samen hardlopen voor een goed doel gaat: wij willen impact maken en de klant en onszelf blijven verrassen en verwonderen. Dat geeft ons energie en daar komen we verder mee!”
Verwonder mee en haal het magazine in huis:
https://teletrain.nl/magazine
Leave a Reply